Gdzie zamontować reduktor LPB w O1 2.0?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartek.g93
    Classic
    • 2015
    • 1

    Gdzie zamontować reduktor LPB w O1 2.0?

    może nie wiesz co tracisz
    pijesz do sytuacji na łóżku czy współczucia kota :wink:

    [ Dodano: Czw 13 Lis, 14 21:52 ]
    Zamieszczone przez Prezes52
    a może zapatrzył się na własnego kota :szeroki_usmiech
    w kwestii "czyszczenia" :shock:
  • Dinop2
    Classic
    • 2013
    • 14

    #2
    Gdzie zamontować reduktor LPB w O1 2.0?

    Witam

    Aktualnie mam zamontowany reduktor na pasie przednim nad chłodnicą, bardzo wysoko. Przez to, że reduktor jest zasilany cieczą chłodzącą od dołu(oba króćce ma od dołu) to nie mogę go odpowietrzyć i przełącza mi się na benzynę na wolnych obrotach bo po prostu nie jest ogrzewany płynem. Poza tym w tym miejscu jest ciasno i reduktor obciera o wszystko dookoła, czego efektem był przetarty wąż klimatyzacji pół roku temu. Gdzie będzie najlepsze miejsce dla reduktora? Myślałem o przestrzeni za zderzakiem po stronie zbiorniczka do spryskiwaczy tam jest dużo miejsca i będzie można zamontować go tak, żeby się sam odpowietrzał. Ew z tyłu za silnikiem, ale nie wiem czy będzie tam do czego go przykręcić, a dostęp też nie jest tam łatwy i gorąco od wydechu(pewnie za gorąco). Reduktor Prins więc jest to spory kawał aluminium.

    Komentarz

    • ahmed799
      RS
      • 2009
      • 6871
      • Ford

      #3
      Dinop2, Jutro zrobię fotkę i zobaczysz jak u mnie jest zamontowany. Ogólnie obok akumulatora jak patrzysz pod maskę z lewej strony

      филип
      Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

      Komentarz

      • Dinop2
        Classic
        • 2013
        • 14

        #4
        Dzięki, czekam na fotkę.

        Komentarz

        • k-pax
          Drive
          • 2013
          • 96
          • Octavia I combi (1U5)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Nie wiem jak wygląda komora przy Waszym silniku ale napiszę, że w moim 1.6 reduktor jest przykręcony do nadkola pod akumulatorem - tak że od góry go nie widać. :wink:
          Pozdrawiam.
          k-pax

          Komentarz

          • nikoś151
            Rider
            • 2013
            • 563

            #6
            zamontuj go po prawej stronie na wysokości filtra powietrza między blokiem a puchą

            Komentarz

            • maly2st
              Ambiente
              • 2013
              • 245

              #7
              Ja reduktor mam zalozony pomiedzu blokiem silnika a kumulatorem ta ze maloco go widac po otwarciu maski ewentualnie zmien reduktor na inny mniejszy/bardziej plaski lub przyjzyj sie pompie wody czy daje dobre cisnienie lub dolej plynu chlodzacego.
              Bo przy dobrym cinieniu wody reduktor powinien sie sam odpowietrzyc (woda powoli wypchnie powietrze itp itd) leniom od gazu sie chyba zapomnialo ze zbiorniczek powinien byc najwyzej zeby uklad samoczynnie sie odpowietrzal.
              Ostatnia uwaga parownik powinien byc stosunkowo/w miare mozliwosci jak najblizej malego obiegu ze wzgledu na strate ciepla/spadek cisnienia oraz potrzebe zastosowania duzo wiekszej ilosci plynu.

              Komentarz

              • Dinop2
                Classic
                • 2013
                • 14

                #8
                Przyjrzałem się trochę skodzie i chyba macie racje, że najlepsze miejsce będzie pod akumulatorem. Reduktora nie mogę zmienić bo mam instalację Prins, a ona toleruje tylko swój reduktor(wiem bo męczyłem się długo z innymi). Nigdzie obok silnika reduktor się nie mieści, musi być jakoś pod spodem. Aktualnie jest wpięty równolegle do chłodnicy oleju, a chciałbym go wpiąć szeregowo tak, żeby był przed chłodnicą oleju. Wiecie który wąż doprowadza wodę do chłodnicy a którym wraca?

                Komentarz

                • maly2st
                  Ambiente
                  • 2013
                  • 245

                  #9
                  Reduktor jest wpinany w tzw MALY OBIEG (blok silnika-nagrzewnica) musisz popatrzec na silniku gdzie jest wyjscie a gdzie wejscie

                  Komentarz

                  • Dinop2
                    Classic
                    • 2013
                    • 14

                    #10
                    Układ chłodnicy oleju też należy do małego obiegu i jest już rozcięty przez gazowników więc niechcianym niszczyć kolejnych węży.

                    Komentarz

                    • maly2st
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 245

                      #11
                      To przepraszam nie mialem pojecia ze chlodzenie oleju jest na tym samym obiegu co nagrzewnica bo swoja octavke mam od wrzesnia czy pazdziernika i na razie jeszcze w niej nie grzebalem tylko pierdolki robie

                      Komentarz

                      • Dinop2
                        Classic
                        • 2013
                        • 14

                        #12
                        Ja tez nie wiedziałem do czasu, aż znalazłem schemat układu chłodzenia:P.

                        Komentarz

                        • ahmed799
                          RS
                          • 2009
                          • 6871
                          • Ford

                          #13
                          Dinop2, tak jak pisałem wstawiam fotkę gdzie u mnie jest zamontowany parownik
                          Załączone pliki

                          филип
                          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                          Komentarz

                          • Dinop2
                            Classic
                            • 2013
                            • 14

                            #14
                            Dzięki za fotkę. Twój reduktor to prawdziwe maleństwo w porównaniu do mojego. Ja już zamontowałem swój pod zbiornikiem płynu do spryskiwaczy. Miał być pod akumulatorem, ale byłby bardzo daleko od listwy wtryskowej, a dodatkowo mam uszkodzone nadkole od strony akumulatora. Jeszcze autem nie jeździłem po przekładce, ale na wolnych obrotach nie ma różnicy w pracy silnika poza tym, że znacznie szybciej się teraz nagrzewa i przełącza na LPG.

                            Komentarz

                            Pracuję...